נושאי ההדרכות הטכנולוגיות והשתלמויות התקשוב, המשחוק והלמידה הניידת:

משחק ומשחוק בסביבה דיגיטלית

כלים דיגיטליים שיהפכו כל שיעור למשחק
  • מה הופך משחק למשחק דיגיטלי טוב ללמידה?
  • הדרכה והתנסות בכלי web 2/0 שיוסיפו אלמנטים משחקיים לכל שיעור
  • טיפים ליישום "הרוח המִשחקִית" בכיתה
  • דוגמאות מהשטח והתאמה פדגוגית לתחומי דעת
  • לחשוב כמו מפתח משחקים
  • המשחק כהערכה חלופית וכמבדק ידע
  • איך משחק יכול להשתלב בשיעור מתוקשב מיטבי
מורות משחקות, פסג"ה לוד
גם המורות משחקות, פסג"ה לוד

מתאים כהשתלמות העשרה כללית במרכזי פסג"ה או כהשתלמות וירטואלית (מרחוק)

"לתבל" את ההרצאה שלכם - כיתה עתירת טכנולוגיה

איך לנצל את הערך המוסף של הטכנולוגיה לטובת הלמידה?
  • לומדים להשתמש בטכנולוגיה כדי "לתבל" כל שיעור או הרצאה
  • הכרות עם מודל SAMR ועקרונותיו
  • התנסות בכלים דיגיטליים לניהול כיתה עתירת טכנולוגיה
  • משתמשים בסמארטפון ובלפטופ של המשתתפים כמשאב לימודי
  • שימוש מושכל בכלי web 2.0 יכול לסייע לנו "להרים" שיעור תיאורטי ולהפוך את הלמידה לאינטראקטיבית וחווייתית
כיתה עתירת טכנולוגיה, כפר סבא
כיתה עתירת טכנולוגיה, כפר סבא

מתאים כהשתלמות העשרה במרכזי פסג"ה או כסדנה קצרה של ארבע שעות למרצים ומורי מורים 

למידה ניידת

מהי למידה ניידת ומה עושים איתה בכיתה?
  • האבולוציה של הלמידה הניידת מאז המצאת האייפון (2007)
  • הסמארטפון ככלי ליצירת תוכן
  • מה ההבדל בין למידה ניידת ללמידה מבוססת מקום?
  • מודלים ודוגמאות לשימוש מושכל בסמארטפון בכיתה
  • לימוד והתנסות בכלי web 2/0 המתאימים ללמידה ניידת
  • מה קורה כשכל תלמיד מביא לכיתה את המכשיר שלו?
למידה ניידת
למידה ניידת, חט"ב גוונים ראש העין

מתאים לבתי ספר בדגם מתקדם – חט"ב ויסודי

השתלמויות של 30-60 שעות, מוכרות לגמול אופק חדש.